e
Published
30 .sep.2015

Nyt navn og stærkere identitet

DLF-TRIFOLIUM A/S bliver til DLF A/S. Selskabet får samtidig nyt logo for at forstærke selskabets fælles brand og identitet.

Nyt logo - samme løfte

DLF får nyt navn og logo, der fremover vil præsentere koncernen på tværs af landene. Dermed opnår koncernen en stærkere fælles identitet og kommunikationsplatform.

Vi har fået nyt firmanavn og opfrisket vores logo. Men begge elementer har et solidt fundament i historien, fællesskabet og visionen for vores virksomhed.

Gennem årene har vi etableret os i flere lande, og vejen til vækst har både været organisk og gennem opkøb. Nu er tiden kommet til at knytte trådene sammen – til at forene vores arv og værdier i én virksomhed med samme navn og logo i koncernselskaberne.

En af hjørnestenene i vores forretning er den tillid, som vores partnere og leverandører viser os. Den tilliden vil også fremover være gengældt. 

Derfor er vi klar til at love, at du kan "Count on Growth" med DLF som samarbejdspartner.

Dette løfte har afsæt i vores store fokus på forskning og udvikling samt vores målsætning om at levere innovation på alle vores markeder. Med en ud af hver 10 ansatte i DLF involveret i forskning og udvikling kan du regne med, at vi holder vores løfte.

Læs pressemeddelelsen om det nye navn og logo her