Vores nuværende medarbejder er blevet forfremmet, så nu søger vi en ny problemknuser med erfaring og flair for både teknik og kundeservice.

Med base i Holeby, bliver du en del af et europæisk team, hvis primære opgave er 1. level support til medarbejdere omkring daglig drift og anvendelse af systemer – Vi bruger bl.a. Office365, Navision og Citrix. Jobbet indeholder besøg til andre sites i DK, så det er en forudsætning, at du har kørekort.

Jobbet indeholder bl.a. følgende opgaver:

  • Brugerkontakt via mail, telefon og personlig henvendelse
  • Klargøring og installation af PC’ere til nye brugere
  • Brugersupport af software bl.a. Win 7/10
  • Support af smartphones
  • Workshops og træning af brugere

Din profil:

  • Relevant it-uddannelse, evt. suppleret med MS kurser/certificeringer
  • Minimum 2 års erfaring med it-support i mellemstor virksomhed
  • Erfaring med gængse it-teknologier, særligt Office365

Dertil forventer vi at du:

  • Følger opgaven i mål
  • Arbejder selvstændigt og prioriterer opgaver i en travl hverdag
  • Er udadvendt, serviceminded og initiativrig
  • Har gode kommunikationsevner
  • Taler og skriver flydende dansk og kan arbejde på engelsk, både mundtlig og skriftligt   

 

Henvendelse:

For yderligere information er du velkommen til at kontakte IT Manager Morten Damm Sørensen på mobil 30 10 50 50. Ansøgning sendes hurtigst muligt via dette link.  Samtaler bliver afholdt løbende.