Økonomiassistent

Vil du være en del af et uformelt team i en international virksomhed? Er du klar til en stilling, hvor du meget gerne må have lyst til at udvikle dig inden for økonomi og regnskab?

Til vores Finance team i Roskilde søger vi en regnskabs/økonomiassistent til en fuldtidsstilling. Du bliver en del af gruppe med 6 andre kollegaer, som varetager alle bogholderi-, økonomi- og regnskabsmæssige opgaver for vores danske og svenske selskaber.

Vi er et uformelt team der alle arbejder med en høj grad af selvstændighed, men er klar til at hjælpe hinanden når det kræves - og vores kontor ligger kun få minutters gang fra Roskilde station.

Hvilke opgaver får du ansvar for?

  • Debitorstyring, herunder løbende opfølgning
  • Intercompany afstemning, samt kontakt til vores udenlandske datterselskaber
  • Indberetning og afstemning af moms og afgifter
  • Løbende bogføring og kvalitetssikring af regnskabstal
  • Deltagelse i månedsafslutning og årsafslutning med ansvar for særskilte områder


Dine profil

Du er Excel-bruger og har gerne kendskab til Navision, du overholder deadlines og bevarer overblikket. Du har humor og kan begå dig i en energisk og til tider travl hverdag. Du har erfaring fra en international virksomhed, gerne produktion.

Du er god til at kommunikere, da du vil få daglig kontakt med mange forskellige mennesker, både internt og eksternt. Vores koncernsprog er engelsk, så det skal du kunne skrive/tale.

Der kan forekomme rejseaktivitet, men i begrænset omfang.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Head of Group Finance Heidi Jarman Jørgensen på 46 330 300. Du søger via dette link. Samtaler afholdes løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt.